- Na vašim web stranicama vidjela sam proizvod koji me interesira, ali nije iskazana cijena u web shop-u. Da li postoji način da ipak naručim traženi proizvod?
Na naslovnoj stranici kliknite na ikonu profil koji se nalazi pored buttončića "Kontaktirajte nas" i pratite korake. Otvorit će vam se forma za prijavu ili registraciju. Za uspješnu registraciju unesite e-mail adresu i zaporku. Registracijom prihvaćate VEZO commerce d.o.o. opće uvjete kupnje. Nakon registracije provjerite sandučić e-mail adrese kojom ste se registrirali. Otvorite e-mail koji vam šalje VEZO i kliknite na poveznicu za aktivaciju korisničkog računa. Klikom na tu poveznicu potvrđujete vašu registraciju.
Naš asortiman zaista je širok te ne postoji način da sve proizvode držimo na zalihi. Proizvode koje imamo na zalihi mogu se dobiti odmah ako ih kupac sam preuzima. U našim izložbeno-prodajnim salonima ili u centralnom skladištu. Rok isporuke od 5 dana se odnosi na asortiman koji držimo na zalihi. Rok isporuke od 30 do 60 dana imaju proizvodi koji se ne nalaze na zalihi već se za njih radi posebna narudžba prema Vašem zahtjevu.
Kako se registrirati za kupnju?
Na stranici www.vezo.hr odaberite „Moj račun" u gornjem desnom uglu ekrana. Sada se na stranicu www.vezo.hr možete prijaviti kao postojeći korisnik vašom e-mail adresom i zaporkom koje ste unijeli prilikom registracije.
Ne vidim sadržaj maila za registraciju?
Ako ste zaprimili mail za potvrdu registracije ali ne vidite sadržaj (aktivacijski link i slike), u postavkama e-mail poslužitelja (gmail, outlook…) pogledajte je li deaktiviran prikaz HTML slika. Za prikaz čitavog sadržaja e-maila potrebno je aktivirati prikaz HTML slika.
Ne mogu se registrirati?
Molimo vas pogledajte koju grešku aplikacija javlja te ispravite odgovarajuće polje koje je crveno uokvireno ukoliko podaci u njemu nisu ispravno uneseni.
Najčešće greške uključuju zaporku, zaporka i potvrde zaporke moraju biti identične.
Ne mogu se prijaviti u internetsku trgovinu?
Molimo vas pogledajte koja greška se ispisuje na ekranu te je li ispravno unesena e-mail adresa i zaporka. E-mail adresa mora se unijeti u cijelosti. Aplikacija je ‘case sensitive’, odnosno razlikuje mala i velika slova. Provjerite unosite li e-mail adresu i zaporku na način kako je to opisano prilikom registracije. Provjerite imate li zaporku memoriranu u svom browseru/pregledniku. Ukoliko je tako, pokušajte izbrisati staru zaporku iz memorije (delete cache) i unijeti podatke ponovno. Ako se još uvijek ne možete prijaviti pošaljite e-mail na info@vezo.hr.
Koje podatke moram unijeti za registraciju?
Morate unijeti e-mail adresu i zaporku. Sve ostale podatke možete dodati u bilo kojem trenutku, nakon što pristupite svojem računu. Računu možete pristupiti na stranici www.vezo.hr odaberite „Moj račun" u gornjem desnom uglu ekrana.
Kako promijeniti moje podatke?
Kako bi naknadno promijenili podatke kliknite gumb „Moj račun" u gornjem desnom uglu ekrana. Zatim kliknite gumb „promijenite podatke". Napominjemo da morate kliknuti gumb „Spremite podatke" na dnu stranice na kojoj mijenjate podatke kako bi se izmjene spremile.
Promijenio/la sam adresu. Kako promijeniti adresu dostave?
Kako biste naknadno promijenili podatke kliknite gumb „Moj račun" u gornjem desnom uglu ekrana. Kliknite na izbornik „Adrese" (ispod vaših korisničkih podataka) i kliknite na gumb „Dodaj novu adresu". Ispunite tražene podatke i kliknite „potvrdi". Prilikom kupnje, na prvom ekranu blagajne, iz padajućeg izbornika pokraj natpisa „Adresa" odaberite adresu na koju želite da vam dostavimo proizvode.
Mogu li kupovati ako nisam registriran?
Kupnju možete obaviti i bez registracije. Registracija Vam pojednostavljuje ponovnu kupnju.
Kako mogu doći do artikala koje naručim na VEZO web shop-u?
Artikle dostavljamo na adresu koju vi odredite.
Kako napraviti narudžbu?
Narudžbu u potpunosti obavljate na web stranici www.vezo.hr. Prvo dodajte artikle u vašu košaricu klikom na gumb "dodaj” kod svakog artikla. Košaricu možete pregledati klikom na «Košaricu» u gornjem desnom uglu i izborom «Pogledaj košaricu». Tu možete mijenjati količine naručenih proizvoda ili brisati proizvode iz narudžbe, te unesti kod kupona i obavezno kliknuti «Potvrdi» nakon čega ćete u lijevom kutu vidjeti da li je kupon uvažen. Nakon toga možete nastaviti kupnju klikom na gumb «Nastavi kupnju» ili nastaviti na plaćanje izborom gumba «Nastaviti na plaćanje». Za završetak kupnje kliknite na „Košaricu" u gornjem desnom uglu, kliknite na gumb "Blagajna" te ćete doći do ekrana za unos podataka za plaćanje i dostavu.
Unesite sve tražene «PODATKE ZA PLAĆANJE I DOSTAVU» te željeni termin dostave. Ukoliko imate kupon, kod kupona unesite klikom na vrhu stranice kod pitanja» Imate kupon?» i obavezno kliknuti «Potvrdi» nakon čega ćete u lijevom kutu vidjeti da li je kupon uvažen. Svi uvaženi kuponi vidljivi su u tablici s popisom naručenih proizvoda, te je za iznos kupona umanjen ukupan iznos za plaćanje.
U slučaju da trebate račun za pravnu osobu, pod «Trebate li R1 račun?» kliknite «DA» i unesite tražene podatke. Za dostavu na drugu adresu odaberite «DOSTAVA NA RAZLIČITU ADRESU» i unesite tražene podatke. Na desnoj strani ekrana nalazi se popis naručenih proizvoda, te svi mogući oblici plaćanja, od kojih odaberite željeni te kliknite na «NARUČI».
Nisam siguran jeste li zaprimili moju narudžbu?
Ukoliko nakon završavanja procesa plaćanja niste zaprimili e-mail, molimo da se prijavite na VEZO internetsku trgovinu te provjerite nalaze li se artikli i dalje u vašoj košarici. Ukoliko se nalaze, znači da niste potvrdili neki od koraka naplate te vas molimo da pokušate ponovo. Ukoliko je vaša košarica prazna tada sve vaše narudžbe (zajedno s pripadajućim detaljnim informacijama kao što je broj narudžbe, datum dostave, adresa, vrijeme, artikli i sl.) možete pregledati ukoliko nakon prijave na stranicu kliknete na link ‘Moj račun’ te odaberete ‘Nedavne narudžbe’.
Ako još uvijek niste sigurni jesmo li zaprimili vašu narudžbu pošaljite email na info@vezo.hr.
Kada možete dostaviti moju pošiljku?
Sve narudžbe dostavljaju se od ponedjeljka do petka između 08:00 i 16:00 sati. Vrijeme dostave je 15-60 radnih dana, ovisno od naručenih proizvoda, osim za otoke, od trenutka zaprimljene narudžbe ili uplate, prema izabranom modelu plaćanja. Dostava na otoke se vrši sukladno rasporedu dostavne službe, te može trajati duže od gore navedenog.
Hoće li dostavljač donijeti narudžbu do mojih vrata?
Dostavljač će donijeti narudžbu do Vaše adrese, odnosno direktno na adresu koju ste odabrali prilikom dostave. Bitno je napomenuti da dostava vrijedi do krajnje pristupne točke na koju dostavno vozilo može prići.
Koja su područja dostave?
Robu dostavljamo, Istarska županija, primorsko goranska županija, grad Zagreb, Zadar, Šibenik, Split u Republici Hrvatskoj. Za sve druge dostave možete nas kontaktirate na email info@vezo.hr.
Kako pakirate proizvode koje dostavljate?
Proizvode pakiramo s najvećom brigom da svi proizvodi do vas dođu u potpunosti neoštećeni.
Želim da se artikli dostave na drugu adresu. Kako unesti drugu adresu dostave?
Vrlo jednostavno, kod procesa kupnje, izaberite «DOSTAVITI NA RAZLIČITU ADRESU», te unesite sva obvezna polja za drugu adresu dostave.
Što moram imati spremno kada dostavljač dođe na moju adresu?
Pripremite neki oblik identifikacije kako bi dostavljač znao da je došao na pravu adresu.
Što ako nisam kod kuće za vrijeme dostave?
Ukoliko u vrijeme dostave niste kod kuće, potrebno je promijeniti termin dostave tako što ćete kontaktirati salon VEZO preko kojeg ste naručili proizvode. U slučaju nemogućnosti isporuke pošiljka se vraća nama.
Što ako dobijem pokvarenu/oštećenu robu?
Naručenu robu provjeravamo prije pakiranja kako vam ne bismo uručili pokvarenu robu a pošiljku pakiramo na način da se manipulacijom u transportu ne može oštetiti. Molimo da prilikom preuzimanja odmah provjerite pošiljku te odmah prijavite oštećenja. Ako imate dodatne upite, molimo da nam se javite na e-mail adresu: info@vezo.hr.
Kako se obračunava popust?
Popust se obračunava ako je proizvod na akciji u trenutku naplate.
Zaboravio/la sam svoju zaporku.
Posjetite stranicu "Moj račun” i kliknite na link „Zaboravili ste zaporku?". Unesite e-mail adresu kojom ste se registrirali. Provjerite svoj e-mail sandučić u kojem bi trebao biti e-mail s podacima za resetiranje zaporke.
Klikom na poveznicu u mailu doći ćete do stranice za izmjenu zaporke. Unesite i spremite novu zaporku.
Kako se mogu odjaviti s VEZO internetske trgovine?
Kliknite gumb „Moj račun" u zaglavlju. Zatim kliknite gumb „Odjavi se".
Kako mogu platiti naručenu robu?
Naručenu robu moguće je platiti:
- Internet bankarstvom
- Općom uplatnicom ili virmanom
- Pouzećem gotovinom ili kreditnim/debitnim karticama (Maestro, MasterCard)
- Kreditnim ili debitnim karticama (Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic, Visa, Visa Electron, Diners)
Mogu li platiti na R1 račun za svoju tvrtku?
Prilikom plaćanja označite kućicu „želim R1 račun", te unesite tražene podatke.
Kako mogu uputiti reklamaciju?
U slučaju da je kupac iz bilo kojeg razloga nezadovoljan može uputiti pisani prigovor u zakonskom roku od 14 dana od primitka pošiljke, e-mailom na: info@vezo.hr.
Kada imam pravo na povrat robe?
Ukoliko želite odustati od kupnje i vratiti naručene proizvode, proizvode možete vratiti na našu adresu: Vezo commerce d.o.o. Gorica 201 ind. zona Dubrova 52220 Labin, u roku od 30 dana od trenutka primitka pošiljke bez potrebe navođenja razloga takve odluke. Vraćanje primljene robe na adresu tvrtke u tom roku smatrati će se kao obavijest o odustajanju od ugovora. Po primitku proizvoda, VEZO commerce d.o.o. će, kupcu vratiti cjelokupan iznos uplate. Jedini nastali trošak koji tereti kupca u vezi s otkazom ugovora je direktni trošak povrata proizvoda. Kupac uz povrat proizvoda šalje račun, osobne podatke te transakcijski račun na koji želi primiti povrat uplate. Povrat novca će se izvršiti u roku od 30 dana od dana primitka obavijesti o odustajanju od narudžbe.
Mogu li tražiti R1 račun za svoje poduzeće?
Da, kod popunjavanja podataka o plaćanju i dostavi odaberite kućicu „Želim R1 račun" i popunite tražene podatke.